خراب کاری های من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
آپلود فایل



خراب کاری های من
نوشته شده در پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 151
نویسنده : m.lord

اعتراف میکنم دوسال پیش من شبا با لیزر گربه هارو اینور اونور میبردم یعنی لیزرمینداختم یا ملت رو سرکار میذاشتم یا گربه هارو اذیت میکردم هرشب کارم این بود مثلا میندازی کنار گربه میدوه دنبالش اگر هم لیزر رو دیوار بندازی گربه فاصله میگیره با سرعت تمام میاد میپره میخوره تو دیوار!
خلاصه یه شب دعوا شده بود تو کوجه ساعتای یک و دو بود پلیس هم اومده بود من داشتم با گربه ها بازی میکردم از تو بالکن.ملت هم اونجا جمع شده بودن یک دفعه فکر شیطانی زد به سرم لیزر انداختم روی با.س.ن این پلیسه گربه با سرعت از اون سر کوچه دوید اومد بپره سمت لیزر پلیسه چرخید سوار ماشین بشه دید گربه هه رو هوا داره با سرعت تمام میره سمتش لامصب قفل کرده بود پلیسه در همین حین گربه با کله رفت اون جای پلیسه حالا پلیسه از درد افتاد رو زمین گربه فرار کرد منم داشتم زمین رو گاز میزد 
این بود از خرابکاری من 
با اینکه زیاد بود اما امیدوارم 
مورد تایید باشه






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: